FAQ

Is mijn favoriete Dasta-product verkrijgbaar in een bepaalde winkel? Op dit moment zijn onze producten bij geen enkele winkel in Nederland verkrijgbaar.

Kan ik vanuit elk land ter wereld bestellen? Op dit moment bezorgen we gratis aan klanten in Nederland, Duitsland en België. En we bezorgen in 24 landen in de EU tegen verzendkosten. Maar we doen ons best om ons verkoopgebied uit te breiden naar andere landen in de wereld. Volg ons op onze social media kanalen voor toekomstige updates.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling? En hoe kan ik het volgen? Voor bestellingen binnen Nederland streven wij ernaar om binnen 3 werkdagen gratis te leveren. Je ontvangt een track en trace link van PostNL zodra je bestelling is bevestigd.

Ik wil graag mijn bestelling retourneren. Je kunt je bestelling gratis retourneren als je je aan onze retourregels houdt. Raadpleeg ons retourformulier voor verdere instructies.

Ik heb mijn bestelling geretourneerd. Wanneer ontvang ik mijn geld terug? Zodra het geretourneerde pakket door ons is ontvangen, storten we het teruggestorte bedrag binnen 3 werkdagen op uw rekening

Kleur en vorm van mijn Dasta tas wijkt iets af van de foto's op jullie website. Elke Dasta-tas wordt met de hand gemaakt en we gebruiken alleen natuurlijke wol in ons vilt. Zoals je je kunt voorstellen heeft elk schaap van nature een andere kleur. Daarom kan elke tas er iets anders uitzien dan de rest. Wat ze uniek maakt!

Wat is het gewicht van de rugzak? Een van de belangrijkste kenmerken van onze tassen is hun extreem lichte gewicht. Onze draagtassen wegen ongeveer 600 gr en onze schoudertassen wegen slechts ongeveer 300 gr.

Is mijn rugzak waterbestendig? Ja. Dankzij het natuurlijke vetgehalte in natuurlijke wol zijn onze producten waterafstotend.

Kan ik mijn rugzak in de wasmachine wassen? Nee, Dasta-tassen mogen niet in een wasmachine worden schoongemaakt.

Hoe kan ik mijn rugzak schoonmaken? Gebruik een nat en schoon handdoek om de tas van elke vlek te verwijderen.

Kan mijn pakket worden afgeleverd bij een lokaal afhaalpunt? Ja, het is mogelijk om je pakket te laten bezorgen bij een lokaal PostNL afhaalpunt in Nederland. U kunt voor het uitchecken “Ophalen bij PostNL-punt” selecteren. Zodra uw betaling is voltooid, kunt u het gewenste ophaalpunt kiezen.

Als je nog andere vragen hebt, stuur ons dan een e-mail: info@nilu-trading.nl